miercuri, 22 aprilie 2009

Ganduri...

Cand am facut acest blog nu m-am gandit care va fi exact scopul lui, temele abordate, lucrurile de spus...Si dupa ce am facut partea introductiva, am intrat pe blogul lui Dani Otil, baiatul de la Antena 1 unde am vazut ce inseamna ca spui lucrurilor pe nume si sa lupti pentru ce e corect. Si atunci mi-am zis ca asta imi doresc sa fac si eu, chiar daca prin acest blog nu ma reprezint pe mine in mod direct, ci o echipa, un business, un concept. Vreau sa spun si altora ceea ce deja cunoscutii mei au auzit. Si ma voi adresa in primul rand satmarenilor, pentru ca despre Satu Mare si despre ceea ce are nevoie Satu Mare vreau sa scriu. De cand m-am intors din Timisoara realizez in fiecare zi cate lipsuri sunt, de cate lucruri normale pentru altii, imposibile pentru noi suntem privati si am decis sa strig in gura mare acest lucru. Vreau sa fac ceva pentru mine, pentru copiii mei, pentru orasul meu, pentru prietenii mei... Si stiu ca se poata daca suntem mai multi. De aceea te invit sa iei si tu atitudine si impreuna sa facem ceva.

Mi-am propus ca pe langa articolele pe teme de resurse umane pe care le voi posta eu, sau colegii mei, ca doar acesta e profilul nostru de activitate si asta dorim sa promovam, sa postez si articole despre ce are si ce nu are Satu Mare, despre bun si rau in Satu Mare. Pe tine te invit sa iti dai cu parerea, sa imi spui daca am sau nu dreptate si sa devenim, de ce nu, prieteni.

Nu promit sa fiu foarte "harnica" in ceea ce priveste scrisul pe acest blog, dar promit sa spun macar acele lucruri care sunt importante si din care putem cu totii invata ceva.

Te salut!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu